Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta:
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
Produse care nu se pot returna:
Pentru produsele personalizate, ordonanta nr. 130 din 31 august 2000 republicata in 2008 prevede urmatoarele:
"Art. 10 - Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: (..)
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, (..);"
In acesta situatie, conform legii, intelegem: produsele care s-au tiparit cu textul clientului sau au suferit orice modificare asupra formei initiale, de orice natura, conforma cu cerintele clientului, nu se pot returna fara invocarea unui motiv intemeiat.
In cazul in care exista greseli in textul imprimat pe invitatie comanda se va reface:
1. in maxim 5 zile lucratoare, pe cheltuiala noastra in cazul in care greselile nu figureaza in macheta pe care clientul a aprobat-o.
2. pe cheltuiala clientului, in cazul in care greselile exista in macheta pe care clientul si-a dat acordul pentru tiparire iar greselile existente nu au fost semnalate.
Poti solicita returul in urmatoarele situatii:
Produsul nu este conform cu specificatiile afisate pe site:
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, clientul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre Noi Printam Design& Concept SRL.
Produse care au fost livrate gresit: daca ati primit in colet alt produs decat cel comandat si cel inscris in factura, va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna coletul si a fi inlocuit cu cel corect. Costurile de retur si de transport pentru coletul inlocuitor, sunt suportate de catre Noi Printam Design& Concept SRL.
Nu se poate renunta la cumparare in cazul produselor personalizate, conform legii.
Procedura si pasii de returnare:
1. Trimiti cerere de retur:
Cererea se va trimite printr-un e-mail la adresa: noiprintam@yahoo.com, care va contine in subiect "CERERE RETURNARE".
In continutul e-mailului se vor trece punctual:
-numar comanda si data inregistrare comanda
-datele complete ale cumparatorului: nume, prenume, adresa, adresa e-mail folosit la comanda plasata
-numarul facturii/bonului fiscal si data emiterii
Cererea va fi inregistrata si analizata. Vei primi raspuns la solicitarea dvs daca datele sunt complete si cererea dvs indeplineste conditiile obligatorii de retur.
2. Returul coletului: va rugam sa asigurati coletul si sa asezati produsele in ambalajul original in care au fost livrare.
3. Constatare retur si acceptare stare produse: dupa ce vom primi coletul, acesta se va verifica si se va constata daca produsele returnate sunt conforme cu obligatiile noastre de retur.
4. Solutionare: in baza constatarii din partea noastra cat si a solicitarilor trimise de tine, se va face solutionarea returului prin inlocuirea produsului cu altul identic, in stare noua, inlocuirea produsului cu altul, solicitat de catre dvs sau rambursarea contravalorii produsului in maxim 14 zile calendaristice.
Va rugam sa verificati imediat ce ati primit coletul produsele primite (numarati toate elementele componente ale invitatiilor, daca este cazul) si sa ne informati asupra intentiei dvs de returnare sau asupra problemelor constatate in maxim 2 zile lucratoare.